1. Sklep internetowy ze sprzętem sportowym i do jogi
Pandemia COVID-19 spowodowała, że dziś wiele osób kładzie nacisk na zdrowe odżywianie i codzienną dawkę ruchu. Sklepy internetowe oferujące sprzęt sportowy (w tym do jogi), przeżywają prawdziwe oblężenie. Wśród nich może być też Twój e-sklep.
Jak prześcignąć konkurencję i dotrzeć do klientów? Pamiętaj, że na sukces składa się nie tylko dobra reklama – musisz zadbać o opisy sprzedawanych produktów. Ruch na stronę internetową możesz też ściągnąć, zakładając bloga i publikując regularnie wpisy, z których Twoi klienci będą czerpać motywację.
2. Usługi sprzątania
Jak podaje portal Polski Przemysł, aktualnie wartość rynku usług sprzątania w Polsce to już 6 mld zł. Mieszkasz w dużym mieście, w którym nie brakuje biurowców i firm? Nie zaszkodzi zorientować się, czy podmioty te nie poszukują solidnego kontrahenta.
Uruchomienie firmy sprzątającej wiąże się z koniecznością zakupu urządzeń i środków czystości oraz zatrudnienia pracowników. Oferujemy usługi księgowe – prawidłowo zaksięgujemy Twoje koszty.
3. Firma oferująca spersonalizowaną dietę pudełkową
W ostatnich latach rośnie zainteresowanie ofertą firm cateringowych. Pandemia COVID-19 jedynie wzmocniła ten trend. Jesteś dietetykiem? Masz szansę na prowadzenie firmy, która będzie się rozwijać z roku na rok.
W ramach prowadzonej działalności możesz też oferować spersonalizowane diety. W przypadku firmy cateringowej liczy się nie tylko jakość posiłków, ale również usługi dodatkowe. Korzystając ze swojej wiedzy, możesz zaoferować unikalny produkt.
Potrzebujesz wsparcia w założeniu firmy?
Jesteś w dobrym miejscu – oferujemy usługi księgowe, prowadzimy biuro wirtualne i wspieramy przedsiębiorców. Przeczytaj też „Pomoc w założeniu firmy – od kogo ją uzyskasz”.
4. Rzemieślnicze kosmetyki
Masz dryg do tworzenia kosmetyków? Cenisz sobie naturalne składniki i delikatną pielęgnację? Podziel się swoim przepisem na piękno z innymi – załóż manufakturę z naturalnymi kosmetykami.
Rzemieślnicze wyroby cieszą się w ostatnich latach dużą popularnością. Oferując naturalne kosmetyki, możesz dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy – podobnie jak Ty – cenią sobie sprawdzone, pozbawione szkodliwych substancji produkty.
5. Franczyza – wybór jest ogromny
Obawiasz się wystartować z firmą pod własnym logo? Jest inne rozwiązanie – możesz skorzystać z franczyzy. To system współpracy z dużymi, rozpoznawalnymi markami. Podpisując umowę, otrzymasz nie tylko materiały reklamowe, ale również know-how.
Franczyza ma swoje zalety – w ten sposób możesz zminimalizować ryzyko niepowodzenia. W tym modelu działa wiele rozpoznawalnych marek. Przykładami są: Biedronka, BLU Salony Łazienek, Alior Bank, Da Grasso, Yasumi czy Lotos.